Pracovní plán 7. 10. - 11. 10. 2013
Český jazyk - písmeno P,p. Vyhledáváme písmeno ve všech možných podobách. ( v textu,
jjménech, obrázcích aj.) Pracujeme s mřížkami :
P | E | S |
Děti pokládají do připravených mřížek známá písmena, případně je dopisují. Zároveň určujeme počet slabik a zaznamenávají graficky. Př: ptá-ček = vodorovnou čárou se vyznačí slabika dlouhá,puntíkem pak slabika krátká = -.
Sestavujeme řady písmen podle předlohy na tabuli, pracovním sešitě, pracovním listu apod.
Známá písmena tj. M,L, S, P vyhledáváme v textu, přiřazujeme k obrázkům. Písmena řadííme podle diktátu. Diktujeme - malé m, velké S, velké M atd.
Opakování všech doposud probraných písmen.
Děti mají ve třídě desky s rozstříhanými písmenky. Není nutné, aby je nosily domů. Pro procvičování Vám mohu poslat písmenka domů. Kdo budete písmena chtít poslat, dejte vědět.
Písmenkář může též zůstávat ve škole a děti jej nemusí nosit domů. Zakládat si pracovní listy s probíranými písmenky,budou ve škole.
Grafomotorika - rovné čáry, šikmé čáry.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Matematika - psaní čísel 4 a 5. Číslice nula.- pojmy jeden, ani jeden, prrázdný, žádný.
Vyvození čísla 0,číselná řada 0-5. Vytáření modelu v rovině- používání geometrických tvarů v praktických činnostech.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Prvouka - Podzim, práce v zahradě, les, příroda. Děti si mohou lisovat barevné listy. Použijeme je v hodinách výtvarné výchovy.
Děkuji za spolupráci.
Hrachovcová