Pracovní plán od 10. 2. - 15. 2. 2014
Český jazyk - nově písmeno ž,Ž. Práce podle slabikáře. Čtení podobných slov např.: žal - žák, muž - nůž, žije - žito, ježek - jetel. Odpovídání na otázky celou větou - rozvoj slovní zásoby . Skládání slov z přeházených písmen - ajzíc, kolžra, aj.Opis a přepis ze slabikáře, podle obrázku, textu atd. Převod tiskací podoby písma do grafické. Doplňování křížovek, vyhledávání stejných slov. Diktát č. 20. a 21.
Psaní - ž,Ž, Opis, přepis podle písanky. Samostatné psaní.
Matematika - počítání do 8.Sčítání a odčítání, slovní úlohy. Orientace na číselné ose. Porovnávání, větší- menší. Denně píšeme pětiminutovky tj. 5 příkladů na sčítání a pět na odčítání .Dále přepisujeme z tabule šest příkladů - opět tři na odčítání a tři na sčítání.
Řešíme různé logické příklady. Mezi dětmi je v matematice dost velký rozdíl. Rychlejší počtáři dostávají samostatnou práci za kterou bývají ohodnoceni v žákovské knížce. Vy si můžete tak zjistit, že když je v ŽK - samostatná práce z mat. 1, jestli je Vaše dítě to rychlejší, nebo nikoliv.
další informace- děti si donesly domů šanon s pracovními listy za prosinec a leden. Prosím o podepsání. Zároveň se omlouvám, že jsem Vám je neposlala dříve, ale nebylo to v mých silách věci zařadit.
Ve čtvrtek jedem do Prahy na koncert - viz ŽK.
Děkuji za spolupráci Hrachovcová.